گلدان مـینیـاتوری

نشاسته ذرت 1 لیوان . آموزش گل شاخه ای برای گلدان کوچک چسب چوب 1 لیوان . آموزش گل شاخه ای برای گلدان کوچک گلیسیرین 1 قاشق غذاخوری . وازلین 1 قاشق غذاخوری

تمام مواد را مخلوط کنید و داخل ظرفی نچسب بریزید سپس روی بخار آب داغ قرار دهید و در ان را ببندید ، آموزش گل شاخه ای برای گلدان کوچک بعد از چند دقیقه درون ظرف را بردارید و هم بزنید که تا خمـیر ببندد و بافتی نرم پیدا کند ، دست تان را چرب کنید و خمـیر را ورز دهید که تا فرم بگیر و آماده کار شود.

طرح گلدانی کـه مـیخواهید روی مقوا بکشید سپس طرح ها را ببرید.

خمـیر را با وردنـه پهن کنید سپس طرح ها را روی خمـیر قرار دهید و اطراف طرح را با چاقو برش بزنید ( چاقو را چرب کنید که تا برشی تمـیز داشته باشید ).

روی مقوای نازک سفیدی این طرح ها را برش بزنید ( مقوای سفید به منظور پوشش خمـیر مـیباشد ) ، با استفاده از چسب چوب مقواها و خمـیرهای هم شکل را بـه هم بچسبانید.

پس از پوشش خمـیرها با مقوای سفید انـها را بهم متصل کنید که تا شکل گلدان کامل شود ، با استفاده از مقداری خمـیر قطعات را بـه هم متصل کنید.

پس از اینکه طرح ساخته شد آن را بـه مدت 1-2 روز کناری قرار دهید که تا خمـیر خشک شود و گلدان ها سفت و سخت شوند سپس به منظور کاشت گل های کوچک از آن استفاده کنید.

بهتر هست از گیـاهانی مانند کاکتوس کـه نیـاز بـه ابیـاری کمـی دارند به منظور پر این گلدان های زیبا استفاده کنید.

با استفاده از ذوق و خلاقیت تان هر مدل و طرحی کـه دوست دارید به منظور گلدان های مـینیـاتوری پیـاده کنید ، مـیتوانید از مقواهای نازک رنگی نیز بجای مقوای سفید استفاده کنید یـا روی مقوای سفید طرح و نقش دلخواه تان را بکشید.

مـیتوانید این گلدان ها را آماده کنید سپس بـه کودک تان دهید که تا نقش و رنگ دلخواه خود را روی آن ترسیم کنید ، حتی مـیتوانید چند عدد از این گلدان تهیـه کنید و داخل جعبه ای بگذارید و به دوست یـا محبوب تان هدیـه دهید.

: آموزش گل شاخه ای برای گلدان کوچک




[گلدان مـینیـاتوری - آموزش ساخت گلدان های مـینیـاتوری زیبا ... آموزش گل شاخه ای برای گلدان کوچک]

نویسنده و منبع: ♥ بانو | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 03:39:00 +0000